gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Måndag...

Kategori: Allmänt

Gick upp tidigt, frukost med sonen som åkte till kusten idag!
Tog mig en promenad, så skönt ute redan vid halv nio!
Körde ett varv med snabeldraken, och moppen också...välbehövligt - skulle behöva städa skåp, men det får bli en annan dag......

Bakat ett bröd, typ Focaccia -med Dinkel, Oliver, Basilika & Flingsalt ;D


Blev 2 Kladdkakor också. En med Mörk Block & Marabou Mjölk!
En annorlunda...med  Mörk Block, Fetaost & Basilika - God faktiskt!


Dagens lunch, Provencalska Fiskbiffar, sås & Potatis...får småkillar hit i morgon och de älskar "fikkbiffar"

Nu ska jag fortsätta fixa lite...ta disken & kanske t om kära runt med gräsklipparn...

Ha en fin måndag! / Gizze


Kommentarer

  • Himmelohelvete säger:

    nu finns var i bloggen ang jobbet!



    KRAMAR

    2010-07-19 | 18:13:20
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • Ulrika säger:

    Hej där, goa du!

    Ja, det var skönt att komma iväg en vecka och jag åker gärna tillbaka till Italien, fast det finns många länder man vill besöka. :)

    Mmm, den där kladdkakan med fetaost bla lät mkt spännande.

    Hoppas du haft en fin dag idag.

    Här har det varit kanonvarmt. :)

    Kramar i massor.

    2010-07-21 | 22:54:40
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: