gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så varmt!!!

Kategori: Allmänt

Ja idag har det varit riktigt varmt igen ;D

Blev bara Kotlett & Bulgur från igår till lunch, som jag dessutom åt Kallt...bättre så i värmen;D

Haft Busfrön hela eftermiddagen, de har badat i pool ,käkat glass & fikat!

Nu gjorde jag en Kladdkaka...kan vara bra att ha ;D

Smält  Mörk Blockchoklad i, och Vit hackad Toblerone över...


Kvällsmat....Knäckemacka med skinkost haha...det duger...ska ta en cykleltur & få mig ett glas vin!

Ha en fin kväll! /Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    njuter och mår gött nu när vi har en underbar sommarvärme..

    Gårdagen tillbringade vi på en loppis runda..



    Nu har man då avverkat ännu en underbar grill kväll..

    Ha det gött vännen

    Kram

    2010-07-12 | 23:03:25
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    gud så gött det ser ut.

    Hade jag velat ha nu och mumsat på.

    Jag ligger dock död i soffan, har faktist inte ringt nånstans.

    Kunde jag ta mig till sthlm skulle de va gratis för mig att gå.

    Provat med massa värktabletter nu.

    Miss you

    kraaam

    2010-07-13 | 18:28:08
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: