gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilodag.....

Kategori: Allmänt

Ni ska inte tro att vi inte åt igår....men- burk köttfärssås & makaroner ...och grillad korv...hamnade ej på bloggen ;-D

Men det var ju enkelt med tanke på att det var smått i huset, och 31 grader varmt! Halva dagen var vi på stranden och njöt...

Idag blev det också lätt, men lite mer smakfullt ;D

Farfalle med Kasslersås!

Vitsås med Vitlökspeppar från Alpnaering & Cantadou Paprika & Chili ost!



Nu ska jag lägga mig på soffan & läsa! Behöver nog blunda en stund också...Ser att solen försöker titta fram! Det tycker jag om!

Ha en fin söndag! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Kan vara gött med lättvindig man ibland även för proffsen i köket...



    Dagen igår var underbar..Älskar värme.. Idag har det varit varmt men molnigt och det kan ju vara gött för kroppen att vila sig från solen ibland..



    Ha en fortsatt trevlig kväll...kram

    2010-07-04 | 23:06:02
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: