gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

En härlig varm sommar tisdag.......

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Efter frukost tog jag en promenad, var så skönt ute redan vid nio!

Satt en stund i solen innan det var dags att åka till busfröna ;-D

Härliga timmar med barnen, både inne & ute!

Stekte Lax & kokade Färskpotatis!

Bara lite Lättcremefraiche med Thaisweetchili till.... & lite sallad förstås!



Nu ska jag vara lat hela kvällen..efter en härlig dag med sommar värme!
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Blir ju inte mindre sugen på mat när jag går in på din sida =)



    Gott att se dig i morse, o som sagt nu är snart semestern här då får vi ta oss en grillafton, eller bara vin afton =)



    kram kram

    2010-06-29 | 21:11:42
    Bloggadress: http://saerze.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: