gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig tisdag....

Kategori: Allmänt

som spenderats ute.....ingen lust att vara inne, trots att massor behöver göras....får ta tag i detta en regnig dag...

Idag blev det enkelt...

Lunch, grova mackor med skinka ost sallad & paprika på...och en stor mugg kaffe!

Mat i eftermiddag blev köttfärssås & farfalle pasta blandat i form med mozzarellaost över och in i ugnen...

Sallad till förstås!


Nu blir det soffan en stund.....

Imorgon ska jag fira en god vän! Då får jag gott kaffe....och gott därtill! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Nu njuter man verkligen av att vara utanför dörren, det blir inget gjort innan för den i alla fall..



    Hoppas att det snart vänder för dig och du börjar må bättre igen, det är inge kul när saker och ting blir tunga och man känner sig låg, då är det tur att solen gör sitt för att göra det lite lättare...



    Stor kram med energi till dig...KRAM KRAM!!

    2010-06-02 | 16:06:25
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: