gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

2010 års första grillning hos vänner.....

Kategori: Allmänt

Bjöd bort oss ikväll.....

för vännerna skulle tända grillen.....

endel har grill.....

de som inte låtit snön dölja grillen hela vintern...

Sonen lade Fläskfilé i marinad...

Jag gjorde en sallad med *fetaost *isberg *tomat *rödlök *paprika

Vtilöksbaguetter fanns på plats;))

Grillen fick kämpa i det fuktiga vädret...men Gott blev det!!!

Otroligt dålig bild...men knäppte några och det ville sig inte bättre...

Nu tar jag natt.....lördag i morgon...blir nog inget blogginlägg förrän söndag...

Ska luncha hos mor och sen på fest för min barndomskompis! Kul att de börjar komma ikapp nu;))

Njut av helgen! /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Första grillningen :)) GRATTIS!!!!

    Önskar dig en JÄTTEbra Lördag.

    2010-03-20 | 07:19:31
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Ingela säger:

    Tack för dina kommentarer på min hemsida, gumman. Tar för övrigt gärna ett glas vin på din trasiga trapp framöver. Eller så tar du Louise med dig och kommer till min trasiga trapp... kram Ingela

    2010-03-20 | 10:18:15
    Bloggadress: http://www.mindtomind.nu

Kommentera inlägget här: