gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fuskdag!!!

Kategori: Allmänt

Idag fuskar jag, ordentligt också ;))

Har varit hos min goa vän och druckit kaffe och ätit stor bit GI tårta.....Mums;)

Nu blir det makrill i tomatsås och knäckemacka...ska ju synda igen sen...med våfflor till kaffet ;))


Eftermiddagen spenderas med busfrön! Ha en fin Våffel Torsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    åh, det där såg smakigt ut!! Själv fick jag fika besök idag,m men var präktig nog att servera en fruktsallad! kramiz m

    2010-03-25 | 18:06:01
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: