gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Melodifestival final....

Kategori: Allmänt

Är inget stort fan av melodifrestivalen...tycker den har gjort sitt egengtligen, var bättre förr, när det var en kväll som gällde...inte en massa lördagar...

Solen har ju visat sig idag också! Fått en dryg timmes promenad på förmiddagen, sen var det fika och ,,,snabblunch = Hamburgare...
därefter lite fix och sen ut på ännu en promenad;))

Ikväll ville sonen ha "bara Sallad" som han säger...så det blev grekisk sallad med tzatziki och hembakt bröd idag också...
Lyxade till det med lite enkel efterrätt också! Stekte äpple, med smör, farinsocker, kanel och fiberhavregryn..serverades med Gräddglass;))
Så nu är man mätt & go igen.....Soffläge till melodifestival alltså- måste ju se vem som vinner i alla fall...Hoppas bara inte Bergendahl...henne tål jag inte höra eller se....

Njut av kvällen;))  /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    oki hehe vad mysigt.

    Dennis sover sött i soffan också så mysigt men ska väcka honom snart annars vaknar han tidigt på morgonen. lagom att han somnar vid 10 tiden då sover han till 8-9 allafall, och jag vill gärna sova till 9 imorrn.

    men men han är så gosig när han vaknar på morgonen han bara skrattar.

    Vet inte vem jag hejjar på ikväll.

    kraaaam

    2010-03-13 | 20:37:42
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Tycker att de kan lägga ner Melodifestivalen det var bättre förr när det inte var så utdraget.

    Har inte lyssnat på alla bidragen så jag kan inte uttala mig.



    Men blev riktigt hungrig när jag såg dina goa bilder här blev det champinjonsoppa med ostsmörgås, riktigt gott och väldigt lättvindigt..



    Vi har underbart väder idag har jag inte varit ute utan bara tagit det lugnt måste ju försöka att bli hel igen, blir nog ett samtal till sjukvården i möra.



    Stor kram på dig vännen.

    2010-03-14 | 18:41:43
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: