gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Regnet det bara öser ner....

Kategori: Allmänt

Faktiskt ganska skönt med regn, men det hade ju inte behövt väcka mig redan klockan sju, när jag fick sova...

Tog i alla fall en 45 minuters promenad ;) Sen blev det lunchfix, enkelt eftersom det sista av den goda Bulgurn skulle ätas upp!

Stekte Kycklingfilé i rapsolja, med soya, chilisauce, pepparmix, Troccomare Örtsalt och paprikapulver, bara lite maizenastärkelse till;)



Salladen bestod av: isberg,paprika, fetaost, gurka, morot och Olivolja från Toscana med lite Oregano ;)
Det var så gott! Nu blir det lugnt innan vi eventuellt tar oss ännu en skön promenad! Ha en fin lördag! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    ser mumsigt ut det där... nu ska vi äta fläskfile.kraaam

    2010-03-27 | 19:52:49
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: