gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tisdag med Lax

Kategori: Allmänt

Lax igen då!!!

Ja det är ju en favvo i perioder.....

Nu stekt med pressad potatis och kokt broccoli...

Egengjord Hollandaise....Gott så det förslår!!!


Ska snart iväg och ha eftermiddag med barn! Därefter jobb..så soffan får vänta på mig till sena kvällen...
Önskar er en härlig dag i Solen!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Mmm. fisk är gott..



    Har varit ute och skottat av taken så nu ska det inte vara nån fara om det blir blötväder. Så får vi innerligt hoppas att det var sista snöovädret som drog över oss denna gång.



    Hoppas att allt är bra med dig vännen.



    Kramen

    2010-03-02 | 15:02:09
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Ulrika säger:

    Lax är så gott!

    Härlig och få träffa sonen igen när han varit borta. Hur gammal är han?

    Brukar du ta hand om barn på eftermiddagen? Vad jobbar du med?

    Förlåt om jag frågar för mkt.

    Hoppas du haft en fin helg.

    Visst är det härligt med solen.

    Stor kram

    2010-03-02 | 18:03:37
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/
  • Johanna säger:

    gösta petter!,,gillar inte ens lax men det ser gott ut,,hihi

    Du får ju snart ge ut en matbok!!

    ha en bra dag i solen

    kram

    2010-03-03 | 11:29:29
    Bloggadress: http://www.hanna76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: