gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Våfflor.....

Kategori: Allmänt

Ingen riktig lunch idag...hann inte, men fixade Våfflor till barnen i eftermiddag, det var uppskattat ;))

Barnen och jag hann med en 90 minuters promenad sen lek och våfflor...nu ska snabeldraken...alltså dammsugarn fram en tur innan det blir mat fix och soffläge! Ha en fin kväll! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Mumma med våfflor, det var ett tag sedan....



    Hoppas att läkaren kommer på nått så du blir av med din envisa huvudvärk...



    Här går det i alla fall åt rätt håll även fast det går väldigt långsamt.

    Ösnkar dig en bra kväll vännen min... Stora kramen på dig.

    2010-03-18 | 18:34:42
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • naztybunny - GÄSTBLOGGA HOS MIG säger:

    Kikar in allt bra? :)

    2010-03-18 | 19:13:33
    Bloggadress: http://naztybunnyswe.blogg.see

Kommentera inlägget här: