gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Våren på väg.....

Kategori: Allmänt

Ja det känns faktiskt så....tog en kort promenad efter trevlig fikastund....fåglarna kvittrar och solen värmer ;)

Vi tog kaffe och Gizzez kaka, serverad med grädde, glass och hallonsås ;)

det var gott....
sen fick det bli matfix- idag Kyckling & Basmatiris!

Stekte kycklingfilé med coctailtomater och röd paprika- på med curry,chilipeppar, alpnaering vitlökskrydda och Havsörtsalt;)
Lite soya, tomatpuré , Thai sweet chili och maizenastärkelse
Hot ;))

Nu blir det ännu en promenad i solen! Ha en fin onsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tog en liten paus då jag tyckte att jag mest gnällde i mina inlägg. Sån blogg vill jag inte ha, så jag laddar batterierna lite bara... Mums vad gott det såg ut!hoppas allt är bra med dig? Kramiz m

    2010-03-10 | 19:28:45
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/
  • Malin säger:

    har du ofta huvudvärk? Jobbigt som bara den! h´Har det inte ofta som tur är, men när det kommer är det rejält! Hoppas du snart känner dig bättre! För mig är det mest frustrerande attt jag inte klarar att göra allt jag vill... är fortfarande osäker men nyfiken på vem du är, har du inget kort på bloggen? Kramiz m

    2010-03-10 | 20:37:45
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/
  • Malin säger:

    Är det så? Har du blivit röntgad ordentligt??? Jodå, jag har facebook, sök på Malin H johansson så hittar du mig!!! :) Kramiz m

    2010-03-11 | 10:19:31
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: