gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ännu en härlig dag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en trevlig stund hos min goda vän igen! Vi äter och tjatar och dricker gott kaffe!!!
Hon bjöd på Choklad Cheese Cake ;)) Mycket gott!!!

Efter det kände jag att jag behövde en promenad så det fick det bli!

Nu har jag ätit Lax igen!

Idag med Lime, Flingsalt & Peppar, pressad Potatis till och Wokgrönsaker med ThaiSweetChili & Soya!

Nu ska jag ut i affärer oc kolla lite kläder...inte kul...men välbehövligt...

Önskar er en härlig onsdag! /Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det där kanske kanske kanske kanske kanske jag skulle kunan äta..eller ska jag säga: Det där bör jag äta haha

    2010-05-05 | 22:33:57
  • walla säger:

    de va jag :)

    2010-05-05 | 22:34:25
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: