gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dags för frukost...

Kategori: Allmänt

...men jag är fortfarande mätt....

Var ju bortbjudna igår kväll, mycket trevligt och mycket god mat & dryck!




Ni kanske förstår att jag är mätt, mumma vad gott allt var!
Tack för en trevlig kväll!

Istället för en blomma tog jag med två nybakta Baguetter!

Nu ska jag ta mig kaffe, men inte mer än en skål med flingor till....

Ha en fin fredag! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    hihi så illa är det nog inte, var stolt... ta på dig den minsta bikinin och tänk jag är så jkla hott.

    Man ska inte dölja allt för mkt.

    Sen när man får lite färg på kroppen blir man ju dock bara ännu snyggare.

    nu får du ta och komma hit med massa göttigott jag blir ju så sugen och den där dumle kakan ummm.

    ser så mumsigt ut.

    nu ska jag äta lite rostbiff till lunch.

    Har haft mormor här på fika så himla mysigt.

    kraaam

    2010-05-14 | 12:39:31
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: