gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Full rulle.......

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt när man får sova, som vanligt....

Mumsade frukost och tog en promenad, sen fick jag fika främmande flera gånger om....så trevligt ;-D

Hann med att fixa lite mat mitt i allt också...och göra en Dumle Kladdkake Paj....det var något jag kom på när jag gick och  la mig igår, så det fick ju testas ;))


God, och mycket mäktig...hihi

Maten blev hel Laxsida i ugn och Bulgursallad, Laxen vägde nästan 1,8 kg, så vi har att luncha på i morgon när det ska fixas lite här hemma...



Ikväll är vi bortbjudna, ska bli trevligt! Önskar alla en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • kristina säger:

    Gud så go den dumlehistorien såg ut alltså! Mmmmm

    Hoppas kvällen/natten blir utan åska,

    sov gott

    kram

    2010-05-15 | 22:13:57
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: