gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hungrig.....

Kategori: Allmänt

Idag blev det bara Våfflor på förmiddagen, så ikväll var jag Hungrig....inte bra att gå & handla då inte....

Men maten nu blev i alla fall nyttig...även om det slank ner gottigheter i kassen också;-D

Fick bli Kycklingfilé & Champinjoner Salladsbädd.....

Stekte Kycklingen och Champinjonerna med Alpnaering Vitlökskrydda= Ny! God + Basilika & Troccomare Örtsalt!

La detta på Crispsallad, med tomater paprika & fetaost...som blir halvsmält...Mums va gott  ;))


Nu ska här bara vara lugnt, har hunnit med tvätt, disk & en tur med snabeldraken. Även bilen har fått komma ur all smuts ;)) Och självklart några timmar med goda barn och promenad också! Ha en fin kväll! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack gumman.

    Nu ska jag vila mitt bränskadade finger.

    skulle ta ett asiktsbad med kokande ångande vatten och tappade baljan på fingret så nu sitter man och har så jkla ont, inte min dag idag...

    kraams

    2010-05-04 | 19:29:29
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • madeleine säger:

    Mumsigt värre såg den tallriken ut.



    Här blev det blodpudding och fläsk inte fel det heller i alla fall inte nån gång ibland i möra blir det lappskojs...



    Hoppas att allt är bra med dig vännen och att din allerig inte är för tuff.

    Här är det som det är...

    Kram på dig gumman..

    2010-05-04 | 22:11:04
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Kusin Åsa säger:

    Alpnaerings vitlökskrydda är inte NY!! men det kanske var Vitlökspeppar du har använt, för den är ganska NY..!!!

    2010-05-04 | 22:56:31
  • Gizze säger:

    Så sant, skrivfel, var Alpnaering Vitlökspeppar jag tog, har nu använt den fler gånger, Suveränt god!!!



    Kram Gizze

    2010-05-10 | 23:16:44
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: