gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Regn & rusk...

Kategori: Allmänt

Regnar och är kallt...trodde sommarn var här nu men icke sa nicke.....

Mumsat i mig Kycklingfilé med tomat, thai sweetchili & wokgrönsaker & ris! Så gott, fick göra en tallrik utan wokgrönsaker för sonen ville inte ha det...


Nu ska ja fixa lite och sen blir det busfrön......Ha en fin dag i regnet! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    ja du idag har verkligen sommarvärmen lyst med sin frånvaro och jag hoppas att det blir under en kortvarig period..



    Måste säga att jag blev riktigt hungrig när jag såg din mumsiga tallrik..

    Här har det vart lungt har varit så trött men det beror nog på det kalla vädret kan jag tänka mig.

    Hoppas att du är bättre i ryggen nu..



    Stora kramen

    2010-05-25 | 22:35:38
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: