gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig fredag!!!!

Kategori: Allmänt

En Latmask är jag.....det har jag fått höra så nu lever jag upp till det!!!

Suttit & njutit i solen, tog gårdagens Sallad som lättlunch och en skål med Färska jordgubbar, Nektarin & Vindruvor som efterrätt!


Gjorde en kaka som jag nu tar med mig till en god vän, hoppas den går att äta, ej recept som vanligt, bara såg vad Leila bakade häromdan...
Så jag gjorde en Sockerkaka med Nektariner och en Knäcktosca på.....


Tänk att sån här sallad gillar jag...Salladsmix, men inte i påse igen stängd och läskig utan i kruka! Bra ide!!


Ut i solen nu! / Gizze

Kommentarer

  • Helen säger:

    Hi-hi,,,,, Har du blivit en latmask nu??? Tycker jag varje människa ska få va ibland.

    Kram

    2010-05-28 | 18:54:42
  • Gizze säger:

    Ja Helen, enligt en gammal pensionärsgranne...jag satt på trappan en dag och tog en kopp kaffe i solen, då ropade hon: "LATMASK"

    Så jag försöker verkligen leva upp till det nu ;)



    Kram Gizze

    2010-05-28 | 20:20:43
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: