gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Soligt idag också!!!

Kategori: Allmänt

Varit hos min goda vän på fika stund...

Fick gott kaffe, kladdkaka & glass!!!

Lunch idag blev Fiskbiffar men idag gjorde på Sej, inte meningen att köpa, men tog fel när jag trodde jag plockade två paket torsk i frysdisken...
Funkade helt okej i biffarna, är kryddorna & grädden som gör det goda ;)) Morötter med Havsörtsalt & curry!!!


Nu blir det busfrön för hela slanten! Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    haha, jag är ganska lat i ärlighetens namn, jag får tvinga mig till både träningar och proemnader. Hoppas det blir lättare så småningom. Är ju en gottegris och det är ingen bra kombination minsann... Här ser det alltid lika läskande ut. Jag ska äta hemlagat mos och ugnstekt falu idag! Ha en fin dag vännen! Kramiz m

    2010-05-20 | 12:58:05
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    härligt.

    Oj vad du ätit gott.

    mums mums.

    kraaam

    2010-05-20 | 13:38:40
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: