gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommar för en dag...

Kategori: Allmänt

Underbart är dagens ord..... Så skönt, har varit ute hela dagen, promenerat, varit i lekpark, suttit i solen, klippt gräs, jagat...äckliga Sniglar....saltat dom och hoppas att det inte blir Så många varje dag....

Slarv, är ett annat ord för dagen, Våfflor...igen...

Bakade ett bröd i morse också! Det blev gott!!! Lite sallad till.....


En granne ropade latmask till mig idag.....kanske rätt....så nu tar jag soffläge.../ Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    tack snälla...shiiiit vad jag har krånglat :)))



    Godnatt :))

    2010-05-19 | 23:28:38
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Jonas H Svensson säger:

    Ser sjukt gott ut! :)

    2010-05-20 | 08:49:17
    Bloggadress: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här: