gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Underbar Måndag...

Kategori: Allmänt

Solen skiner & barnen är helt underbara! Kan det bli bättre????

Vi har varit ute hela dagen förutom vid lunchfix!

Idag var det dags för Provencalska Fiskbiffar igen!!!

Härligt att se barnen äta med god aptit!



Nu ska jag sätta mig i solen och bara njuta, gäller att passa på! /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Jättefina fiskbiffar!!



    På jobbet för ett tag sedan så hade vi Laxtårta, den hade du gillat :))

    2010-05-03 | 22:26:50
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: