gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Baguetter

Kategori: Allmänt

Så var det ny vecka igen...måndagen avklarad....=)

Kurs....sittande igen...ont i nacke och armar som inte vill va med...
Lunch idag var resterna av gårdagens Pasta med Laxsås =)
Kände att jag var tvungen göra nåt när jag kom hem, så det blev en tur med snabeldraken...tvättande, diskande och Baguette bak.
Tog med mig Baguette och bjöd bort mig på kvälls kaffe =)


Nu kollar jag lite bloggar och känner att det blir en tidig kväll ikväll....

Dagens promenad uteblev, var för frusen och sliten när jag kom hem...så jag hoppas inte vi fått mycket snö i morgon utan att jag hinner ut en tur!

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Helen säger:

    Va??? Väntas det snö?? Det har jag missat,,,,

    2010-11-08 | 22:09:00

Kommentera inlägget här: