gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Färska Räkor.....

Kategori: Allmänt

Igår torsdag var en  bra dag....lite slut i huvudet efter kursen.....känns rörigt ...men tar väl tid att få in allt (eller allt, är glad om jag får in endel)

Här blev det Färska Räkor och Vitlöks Baguette på kvällen =) Gott och mysigt! Brasan tänd....mysfaktor nummer ett =) ...men veden kommer nog inte räcka länge...

Nu ska jag  göra mig i ordning...och fixa med Resultat Budgeten...

Sen kommer min goa vän på fika..var längesen så det ska bli kul =)

Ha en bra fredag alla glada =) // Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Du ska se att allt ramlar in och du kommer att bli xpert på budgetar..:) Det blir bra det då vet jag vart jag ska gå om jag behöver hjälp när jag går kursen..

    Hoppas att din kväll igår vart riktigt mysig och att du får en trevlig fika stund med din vän idag,

    Ha en riktigt bra fredag..kram kram

    2010-11-19 | 11:21:57
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Linda säger:

    Mmm... så gott med räkor! Bra tips inför fredagskvällen.



    Kram och trevlig helg!

    2010-11-19 | 19:59:37
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com
  • Eleonore säger:

    Åh så gott, finns inget bättre än färska räkor, batuett, lite goda ostar, ett glas vin och mysigt sällskap :D Perfekt helg "middag"



    Va kul att du gillar min blogg! Haha ja man är ju lite galen i mat och godsaker så det är skönt att få ut det någonstans :)

    Tack, hoppas du med hade en fin kväll!

    kram

    2010-11-20 | 10:06:50
    Bloggadress: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här: