gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika hela dagen....

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag!
Fick besök av min goa bloggvän....första gången IRL =) Tack för besöket! Ni är ju för goa!


Sen blev det promenad i solen....lite kallt var det...

Snabblunch, Kyckling & Nudlar...glömde fota....

Mera besök av goa vänner...fikat igen...

Snart dags för Vinkväll med vännerna...ska bli så kul!

Hoppas ni alla har en härlig dag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    helt sjukt gott var det!!! Jag har längtat efter ditt kakmys och nu är det gjort! Tack för allt, jättetrevligt :)

    2010-11-04 | 16:44:28
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: