gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyckling med Pasta

Kategori: Allmänt

Idag var jag till min goa vän och fikade, det blir alldeles för sällan, men tiden räcker inte till som vi vill.Var trevligt och gott som vanligt!
Fick Blåbärspaj, med Rårörda Blåbär och Vaniljglass..Så gott!



Lunch idag blev Kycklingfilé- stekt med Alpnaering Kycklingkrydda och Havsörtsalt =)
Sweet Chili och lite Maizenaredning....
Pasta , Broccoli och lite sallad till....


Nu ska jag ta mig en kort promenad...så rått ute, och hostar gör jag...men luft måste jag få...
Ha en fin torsdag alla glada! // Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    hej

    ush trist att du inte mår så bra, hoppas att du kommer må bättre snart.

    Mamma kan tyvärr inte komma till jul hon vet inte ens än om hon får ledigt från jobbet.

    Hoppas däremot att vi kan få ihop det nästa jul.

    Nu ska vi mysa lite.

    Ha en kanon fin kväll

    kraam

    2010-11-25 | 17:34:07
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: