gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lussekatter

Kategori: Allmänt

Kände att alla pysslar och donar hela tiden så nu fick jag göra ett ryck också!

Har fått fram Adventsstjärnorna, och Ljusstakarna...blev inte plats för någon El ljusstake...men blev fint ändå!

Kom igång och bakade Lussekatter också...här kommer inte bli mycket bakat i år, men dessa kan jag inte vara utan =)
De är inte vackra, men så goda!

gjorde även några Dubbla...de ska ätas på Lucia morgonen!

Frös förut och tog mig panodil, men nu är här så varmt, både från ugnen och brasan =)

Strax dax för kvällsmackor & thé =) Ha en härlig kväll! / Gizze

Kommentarer

  • anje säger:

    hej gizze!

    jag saknar er allihop på kursen, fick ju jobb så jag hoppade av MEN så som jag ångrar mej! hade mycket gärna hellre varit kvar o lärt mej allt om business! ;) hoppas du har det bra o vi kanske ses på stan nån dag!

    kram på dig

    //angelica!

    2010-11-24 | 19:47:58
    Bloggadress: http://toxico.blogg.se/hemmahostroll
  • madeleine säger:

    Vilka skönheter till Lussekatter du har bakat..:)



    Här det lite bättre med yrseln i alla fall fast känns lite som bomull i skallen fortfarande..



    Ha nu en riktigt bra torsdag Gizze..kram kram

    2010-11-25 | 12:25:02
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: