gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Carbonara variant...

Kategori: Allmänt

Så var det söndag....vilodag....
Blev sent igår...men jag var pigg i morse ändå!
Har klippt gräset, för sista gången i år.....
Tagit en skön promenad..
Och nu fixat lite käk!

Blev en variant av Carbonara..

Spagetti-Bacon-Vitlökspeppar + Grovmalen Svartpeppar

Ägg vispade med Grädde & lite riven ost...


Så gott...

Nu ska ja sätta mig i soffan & läsa tidningen....

Kanske får man kaffe besök, annars får man väl bju bort sig....
Får bli en promenad till också....njuta av den härliga luften!

Ha en underbar söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: