gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fick sån energi...

Kategori: Allmänt

Torsdag.....halvtidsredovisning på kursen....var supernervös, men gick bra...

Så när det var klart tog jag en kopp med goa vänner, en promenad och sen hem & gjorde lunch och bakade lite...

Köpte Lax av fiskbilen...Så det blev Ugns Lax med Chili kakao & vitlökpeppar, och flingsalt! Potatismos & Broccoli, liten cremefraiche klick ;)
Så gott!
Sen blev det Brödkakor.....så ikväll får det bli goda mackor!

Gjorde Chocolate Chip Cookies...recept tog ja med mig hem från Dallas 1989....idag med Non Stop!


Blev även lite Choko Crossies...recept från barndomen....Cornflakes godis ;)



Nu ska jag ta en promenad innan det får bli kaffe & provsmak av kakorna....

Ha en fin eftermiddag & kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Milla säger:

    Du har inte legat på latsidan idag minsann! ;) Ser supergott ut verkligen. Kram.

    2010-10-28 | 21:49:28
    Bloggadress: http://millablom.blogspot.com
  • Anki säger:

    Vad gott det ser ut, nu får vi nog snart ta oss en tur till Dig på lite smakprov.

    Ha en skön helg Kram Anki

    2010-10-29 | 09:33:07
  • Gizze säger:

    Ni är så välkomna Anki! Hela gänget...saknar er som alltid ...

    Ha en härlig helg ni också!

    Kraam Gizze

    2010-10-29 | 15:51:22
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: