gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fläskkotlett & Ris

Kategori: Allmänt

Hann med en fika på stan vid lunch...med en god vän, tack för mysig stund =)

Fixade kotletter....sonen åt, jag tog rester av Pasta med Laxsås...
Så nu har vi maten fixad till i morgon...ska ju på Mamma Mia ! Ska bli så kul!

Tog bara Vitlökspeppar, Havsörtsalt & Grillkrydda på kotletterna Grillkrydda existerar nästan inte här...men nån gång...

Thai sweet chili & Lätt Creme Fraiche



Sonen är ute ikväll och jag har varit hos goa kompisar en tur...
Nu har jag tänt brasan och en massa ljus =)
Njutit en kopp Thé och mackor...blir nog lite Nachips & Dipp också =)
Måste ju se till att hålla mig vaken för jag ska ut och hämta i natt...

Hoppas ni har en fin kväll allihop! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    ja det gör vi, saknar dig också. men det dröjer ett bra tag till ensam här 9 dagar innan micke kommer. sen är han här ett tag också innan vi åker tebax.

    imorrn ska dennis med mig och modella så han ska också modella. the first time hehe.kraam

    2010-10-16 | 21:31:03
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: