gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagskväll....

Kategori: Allmänt

Så var det äntligen helg...

Haft en bra dag, varit på e-handelsdag med mina kurskamrater..intressanta föreläsare!

Fick mat där, stek,potatis kantarellsås , sallad mm - smakade bra! Men hade ingen kamera med mig...

Tog en promenad i duggregnet, sen en fika hos god vän!

Sonen ute ikväll, så jag orkade inte göra nån mat utan köpte mig Ölkorv,  Chips, gjorde Dipp och ska bara lata mig, får ju ut och hämta i natt..


Önskar er alla en skön kväll - var rädda om varann! Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: