gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kanelbullens Dag

Kategori: Allmänt

Måndag igen.....och Kanelbullens Dag...

Köpte med mig bullar till goa vänner :)

Köpt...ny mobil igen, nej inte kul....tappade den förra (som var en månad) i golvet tre (3) gånger igår....inget kvar av den...jo jag är klantig...men ingen idé att bli arg eller ledsen...nu köpte jag en stöt tålig...borde ju passa mig =)

Mumsade Kladdkaka gräddvaniljglass & Carte dòrs Hallonglass igår =) = KÄRLEK

Lunchen idag blev rester av min Carbonara..och Sallad till...
Nu får det bli en promenad...har en nacke som gör mig lite trött...

Kanske orkar jag baka lite matbröd senare...
Ha en fin måndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: