gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mozzarella Paj

Kategori: Allmänt

Godmiddag på er....
Sovit gott, men är sliten av nacken...fick kärt besök av min goa vän, vi fikade på Kaffe & Plommon Tosca - Vaniljgrädde till :)

Gjorde en Mozzarella Paj i morse! Så nu har jag fått mig lite lunch också!

Pajdeg på vete & graham

Mozzarella
Skinka
Paprika
Soltorkade Tomater
Ägg
Grädde
Oregano
Havsörtsalt
Vitlökspeppar

Så god =)


Nej nu får det bli en promenad....
Ha en härlig dag allesammans! / Gizze

Kommentarer

  • sandra "piik" säger:

    fan, din blogg är farlig att gå in på. blir ju alltid hungrig....

    2010-10-20 | 21:49:55
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • Milla säger:

    Ååååh, VAR har du köpt den där ljuslyktan som ser ut som en krona? Har letat land och rike runt efter exakt den lyktan, men hittar den ingenstans. Vore supermegajättetacksam för svar! :)

    2010-10-22 | 18:13:51
    Bloggadress: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: