gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta med krämig Laxsås

Kategori: Allmänt

Så är onsdagen till ända....blir senare och senare med inlägg här i bloggen...

Kurs idag...bra, men nacke bråkar och mitt huvud är inte vant att ta in en massa information ...=)
Lunchade Fläskfilégrytan med Ris idag...så gott...
Tog en promenad efter kursen och sen en tur med snabeldraken...diskat och tvättat...

Gjort Pasta med Krämig Laxsås som  lunch till morgondagen!

Gräddig vitsås med salt, svartpeppar från kvarn och dill...Lax får gå med....så gott, brukar oftast ta rökt Lax..men vanlig Laxfilé är helt okej!


Så gott....

Sen blev jag sugen på chips & dipp...men fanns inga chips hemma...så det blev paprika & gurka som dippades till lite rött =)


Har i alla fall fått lite gjort dag!

Nu ska här kramas kudde! Sov gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: