gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ugnsfisk

Kategori: Allmänt

Solen skiner och jag får energi.....Varmt & härligt =)

Men blev fast i en uppgift...tog en promenad & fick mig kaffe...

Nu gjort lite lunch...

Ugnsfisk &Potatis

Fisken får gå en kort stund i ugnen innan jag häller på sås med ägg i...vispar i äggen, blir gott - och så enkelt =)


Mätt igen då....och solen skiner fortfarande =)

Ha en fin tisdag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej å gomorgon!!!!

    2010-10-06 | 07:27:43
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: