gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kladdkaka med Chili

Kategori: Allmänt

Ja så har man fått sig lite kärlek igen.....Carte dórs Hallonglass & Ljummen Kladdkaka med Chili ;)

Idag...
3 ägg
3 dl socker
1 msk vanilj
gnutta salt
1 3/4 dl vetemjöl
lite Chilipeppar

100gram bregott
100gram Mörk Choklad från Lidl

200 grader
15 minuter.....lite riven Vit Choklad på...

Mums var det!

Hoppas ni haft en fin kväll...det har jag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Hej kära Nätvän :)

    Och vilken fin kaka så här inför det årliga marten... hur fan får man dit flärpen över aet?? :D



    Här är dimman väldigt dimmig idag. Jag ska snart hoppa i uniformen och dra mig nedåt stan för att göra sölvesborgarna glada även denna fredag.

    Hoppas du får en trevlig helg & glöm inte att kakor, mat & tårtor mår man bra av momhahaha

    2010-09-24 | 08:59:39
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: