gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kladdkaka med vit choklad

Kategori: Allmänt

Idag är min kropp inte min kompis alls, varenda del bråkar...men tog en kort promenad,
innan jag rörde ihop en Kladdkaka med Vit Choklad ;)
Man vet ju aldrig om man får oväntat, eller väntat besök...

Idag tog jag

2 ägg
2 dl socker
1 krm salt
1½ dl vetemjöl
75 g Bregott
100 g Vit Choklad

200 grader, 12 minuter
Ska servera den med Hallon glass & Mörk Chokladglass !


Disken borta...för en stund...borde göra ett ryck här hemma men orkar inte...
Ska nog ut & lufta mig igen, Solen skiner ju ;)

Tills vi ses- Var rädda om varann!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: