gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lax & Mos

Kategori: Allmänt

Hade en superkul dag & kväll igår, tack alla goa inblandade!

Vaknade vid halv tio....frukost & fix , promenad & tvätt.....
Nu lunchat, Lax & Mos

Lax med Vitlökspeppar, Flingsalt & pressad Apelsin

Mos med  smör, mjölk, Salt, Vitlökspeppar & Färsk Timjan


Gott var det....kanske slinker ner en bit Chokladpaj senare också....
Men nu ska jag ta mig en promenad & tigga kaffe & få hem bilen....

Glömde ju säga att Gokarten var kul...själv tog jag bara ett par varv på prov, min nacke klarade tyvärr inte av det, men kul att kika på och sonen var lysande!

Ha en härlig söndag, och var rädda om varann! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: