gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lax & Pasta på Spenatbädd...

Kategori: Allmänt

Härlig dag! Lite seg i kroppen, men med solen som skiner så blir man pigg!

Tog en promenad innan jag skulle till banken, sen en tur och fick mig kaffe och en pratstund..och kram stund..(av små godingarna)

Nu lite Lunch..blev Lax & Pasta på Spenat bädd..alldeles för sällan jag äter spenat, det är ju så gott!

Hade bara peppar & flingsalt & lite pressad citron på laxen...
Spenaten med liten smörklick, salt, vitlökspeppar & pepparmix ;D

Nu ska jag iväg en tur och kolla in hur skolan blev vid renovering...öppet hus där idag...
Sen får det bli en långpromenad tror jag....

Ikväll ska det visst vara Idol start...mycket på tv nu när hösten närmar sig

Ha en härlig dag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Hej å godmorgon i lingonskogen. Upp å hoppa, fram med maten å baket å dra igång något riktigt gott ;D



    Något köttigt vill jag ha... jag är helt galen i`t



    kramaR



    2010-09-08 | 07:30:09
  • walla säger:

    massage... å du din!!! :P

    2010-09-08 | 08:27:01

Kommentera inlägget här: