gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Potatis & Purjosoppa

Kategori: Allmänt

Härlig helg.....men idag är det lite regnigt....men varmt!
Vi åt allt igår också.... bara att jag glömde fota maten..det blev Kyckling & Baconröra med Ris...

Sen gjorde jag 2st  Äppelpajer, från vårt lilla träd...och Vaniljsås....
Idag tog jag med Paj & Vaniljsås & bjöd på hos goa vänner!


Idag blev det bara Potatis & Purjolökssoppa ! Med lite Cremefraiche!
Det älskar vi , både jag & sonen...


Ska nämligen gotta oss med Köpe Pizza ikväll....jo jag är lite lat..
Är ju Ensam mamma söker på tv...och säkert nån film också!

Önskar er Alla en skön söndag....vår vilodag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: