gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så kan Valvakan börja....

Kategori: Allmänt

Var ju på kalas...hos de godaste....fick supergoa tårtor!


Nu är jag mätt....Kycklingfilé Potatisgratäng Grönpepparsås & Sallad



Smakade bra..nu blir det soffläge....

Håller tummarna för att de flesta röstat som jag ;)

Ha det gott tills vi ses igen.../ Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad kul att du tycker det!! Priserna varierar beroende på vad du vill ha! Ligger i snitt på 150-160 kr med nån krona upp eller ner... hör gärna av dig såfixar vi ett smycke!! Btw ser maten underbart god ut!!!! Kramiz m

    2010-09-20 | 14:03:34
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: