gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Spenat & Broccolisoppa

Kategori: Allmänt

Spenat & Broccolisoppa med cremefraice klick...

Jo...det är gott....och nyttigt - kanske får jag otrolig energi hihi.....

Lite Blåbärsyoghurt som efterrätt...



Började dagen med en promenad...sen fick jag fika främmande av min goa vän....ingen bild, men vi åt kladdkaka & glass till kaffet ;)

Nu känner jag att det är dags för ännu en promenad...ska sen köpa hem lite till kvällen..tror det lutar åt Tortilla...
Får ju smått i huset hela helgen och då ska det vara enkelt!

Ha en fin fredag, var rädda om varann! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: