gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Stekt Torsk Morötter & Potatis

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag! solen skiner...I Love it :)
Tog mig en timmes promenad innan jag skulle till farbror doktorn...skönt att komma till en läkare som lyssnar och kollar upp saker & ting...

Sen fick jag kaffe & pratstund hos en god vän!

Lunch idag blev Stekt panerad Torsk! Kokta Morötter & Potatis...lite cremefraiche sås till..

I Paneringen idag : Kelloggs K Special & Grahamsmjöl Salt Peppar & Pepparmix !

Så gott.....

Nu hoppas jag att lusten kommer..för här behövs klippas gräs, köras skräp till insamlling, köras en tur med snabeldraken...gör jag något av det så är jag nöjd...
Måste ta en promenad till i alla fall..för det är Så härligt ute, med sol & värme!
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: