gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tortellini med Basilika & Vitlök

Kategori: Allmänt

Efter frukosten i morse tog jag mig en promenad, innan det var dags för kurs igen..
Svårt sitta still när man inte gjort det på nästan tjugo år , och kroppen inte riktigt vill som jag vill.
..men det är i alla fall givande och det känns ju bra...så här långt ;)

Var hemma & käkade biffarna från igår till lunch....

Känner att det kommer bli mat som går snabbt ett tag nu.....
Så det fick bli Tortellini, med Basilika & Vitlök ;)

liten sallad till bara...
Nu måste här grejas lite..har inte gjort värst mycket hemma sista veckorna så nu får det bli skärpning...
Men viktigast av allt, en långpromenad....

Kanske får ett ryck och gör nån kaka också, gott att mumsa på till tv:n

Ha det gott så länge! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: