gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Varmkorv & Rotmos

Kategori: Allmänt

Idag fyller min goa barndomskompis .....40 år! GRATTIS på din dag vännen..numera ses vi inte så ofta, men när vi ses så är det som vi träffats varje dag..Tack för att du finns!

Min kropp är inte min vän tyvärr...men så är det visst bara...

Varit till min goa vän på fika på förmiddagen - alltid lika trevligt! Fick gott Kaffe & supergod "Prima Chokladpaj"...så underbart god!


Tog mig en promenad för att få lite energi..

Lunch idag, Varmkorv & Rotmos..den kombinationen har jag aldrig ätit förr, men det smakade bra!


Nu är jag så mätt..så det får bli en promenad snart igen! Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HEJSAN! Första veckan i nov. DÅ måste vi fika...:) jag vill ha massa kakor å kladdisar å allt annat som du bakar. YEAH!!!

    2010-09-16 | 19:10:18
  • Gizze säger:

    Fikar gärna med dig...bara jag vet vem du är!!!!



    Kan va en fördel :)



    Gizze

    2010-09-16 | 19:46:07
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    Hoppas du får trevligt.

    Drar till sthlm imorrn kram

    2010-09-16 | 22:59:25
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Anki säger:

    Tack så mycket vad du är gullig...

    Skall bli så trevligt att få träffas i dag.

    Kramar och hoppas att du känner dig piggare.

    2010-09-17 | 10:14:16

Kommentera inlägget här: