gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Center Kaka

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen =)
Försökt få lite ordning här hemma...
Bakat en kaka:

Center Kaka =)

Vad jag hade i....

3 ägg
1 dl socker
1 dl farinsocker
1 tsk bakpulver
2 tsk vaniljsocker
1 msk kakao
2 dl vetemjöl
100 gram smält bregott...
2 st Centerbitar...blandas i smält bregott +
½ dl grädde...

Rörde allt, sist hade jag i Center Smör Grädd blandningen
Hälles i kakao & mjöl smord form =)

175 grader 18 minuter



Önskar er en fin fredag! / Gizze


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mums.. L

    2011-04-15 | 13:34:32

Kommentera inlägget här: