gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fisk i ugn och Mos

Kategori: Allmänt

Lunch idag...Torsk i ugn med : Charlottenlök..Vitlökspeppar, Persilja, Dragon, Salt och Grädde!
Mos med: Potatis Morötter, Perilja Citronpeppar,Peppar från kvarnen, Salt, Bregott & Lättmjölk!


Smakade bra!
Nu får det bli en promenad....är trist och grått men luft behöver man ju ha;-)

Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:



    Idag blev min promenad inte längre än till postlådan.. Usch vilket tråkigt väder...



    Ha en bra kväll gumman.

    2011-04-05 | 19:25:41
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Madeleine säger:



    Blev en längre promenad idag men trodde faktiskt att jag skulle blåsa bort vissa stunder...



    Ha en go kväll.

    2011-04-06 | 19:29:43
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: