gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärsbiff & Pasta

Kategori: Allmänt

Veckan börjar fint! Sol och varmt, fick en skön promenad i morse...redan då var det varmt med en tröja...

Har försökt städa och tvätta lite...är visst Påsk snart =)
Har även köpt det mesta av Påskmaten..alltid ute i god tid =)

Idag blev det Hemgjorda Köttfärsbiffar & Pasta till lunch..Kokta Morötter & Sallad till! Gott!


Nu ska hängas tvätt..sen ska jag sätta mig i solen en stund innan det blir promenad igen! Kanske kan bli en fika ute också =)

Ha en fin måndag! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    kom o fika här om du känner för det.

    Ser jättegott ut. Har lite bloggvila. läser bara din blogg. Kramizzz

    2011-04-18 | 18:05:13
  • Cissi säger:

    Såg väldigt gott ut det där. Blev lite sugen nu. Jag brukar också laga köttfärsbiffar, oftast smyger jag också in lite fetaost i dem (inte så nyttigt kanske, men gott).

    2011-04-26 | 09:35:04
    Bloggadress: http://pasta-carbonara-recept.se

Kommentera inlägget här: