gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Påskafton 2011

Kategori: Allmänt

Vilket härligt väder...idag känns det som sommaren kommit!
Var en tur på stan med de små barnen ...många kärringar och gubbar dansade runt påskriset :-)

Väl hemma gjorde jag en Marängbotten...
Som blev en enkel och god tårta med en chokladsås och grädde och färska jordgubbar på!

Påsklunchen intogs.....oj så gott och så mätt man blir :-)


Mmmmmm :-)



Tårtan åt vi ute med ett glas Rosé till !

Nu ska jag ut i solen igen! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Ja, tack! ;)

    2011-04-23 | 19:25:12

Kommentera inlägget här: