gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken härlig dag....

Kategori: Allmänt

...och snart helg! Solen skiner och det är varmt och skönt igen!

Var ju och firade min moster och morbror igår kväll! Fick så god mat! Tårtan missade jag för jag åkte hem innan (hade ju ätit tårta redan en gång igår förmiddag)


Idag städade jag ett skåp innan jag åkte och handlade lite...har kört över golven en tur också!
Suttit i solen och tagit mig kaffe...

Och lunchat har vi gjort....ute! Så skönt! Idag blev det bara Sallad!
Med Kassler, Ägg , Ost, Isberg, Tomat, Gurka, Paprika och Salladslök! Gott och Sommarfräscht :-)


Disken är borta och jag ska ta en promenad i solen med lite musik i öronen :-)
Sen ska det solas!
Ikväll får jag besök...då blir det Ost & Kex och lite Vin!

Ha en härlig dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: