gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bara en massa gott!

Kategori: Allmänt

Var och firade god vän...Jag fick så god Chokladkaka....och lika trevligt som vanligt :)


Skulle ta mig en promenad men orkade inte i värmen..
Gjorde tre Kladdkakor....två som en vän bad mig om..och den tredje så vi kunde gotta oss själva...när vi hade Tjat & Vinkväll :)


Mor kom på snabbvisit..och vi åt- Grönsakssoppa...så nu är den slut :)

Sen gjorde jag två Pajer..

En med Broccoli & Paprika!

Och en med Bacon, Fetaost ,Oregano & Körsbärstomat!


Var en trevlig kväll!
Satt på altanen hela tiden!

Nu är det fredag...jag är trött...men ska komma i ordning och få nånting gjort...
Hoppas på att få höra att de fått hem delar till bilen, så den kan bli fixad ...
Sen ska det i allafall bli en promenad...det är ett måste.

Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    paj nr 2 tar jag :)



    Har du det bra? Jag har det mycket bättre. Ibland måste man berätta för alla andra för att fatta att man måste ta steget :) Jag lyder farbror docktor & har faktiskt inte blött näsblod sen jag va där. Hur sjukt är inte det men igen kroppen ä ens bästa vän & skvallertant: Hört inne i..

    - nä ju jävlar nu gör hon så där igen, hon fattar ju ingenting!!! och ingen frukost förrän kl 18, nu attacerar vi med näsblod så hon kanske börjar fatta



    hahahhahahahhaha i morgon ska vi upp tidigt, fotboll, Keiren match hemma

    Jättekramar

    2011-08-27 | 22:34:28
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • lizzi säger:

    Men gud vilka pajer!! Gött satt

    2011-08-29 | 11:14:29
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: